vv Klazienaveen en Klaverblad Verzekeringen verlengt sponsorovereenkomst tot 1 juli 2025!
Sponsoren doen we samen
Esther Oostrom: “Klaverblad is er voor gewone Nederlanders. Niet alleen als verzekeraar, maar ook als sponsor. Daarom kiezen wij niet voor dure sponsorcontracten met grote profclubs, maar houden we het klein en dichtbij. Ons logo zie je dan ook langs de lijn bij de trainingen en op zaterdagochtend bij FC Klazienaveen. Zo staan we middenin de maatschappij.”
Sponsoren doen we écht samen. Oostrom vervolgt: “We ondersteunen FC Klazienaveen natuurlijk in de vorm van geld, maar we gaan graag verder dan dat. Wij kijken samen met de club wat er nodig is. Wat kunnen wij bieden? Wat is onze toegevoegde waarde? We maken afspraken en kijken regelmatig met elkaar of het beter kan. Wij houden heel persoonlijk en nauw contact en zo leggen we de basis van een samenwerking voor langere tijd. We zijn dan ook trots om ook de komende 4 jaar sponsor te zijn van FC Klazienaveen!”
Kroon op op het werk
Het spreekt voor zich dat bestuursleden Herbers en Hoogenberg die trots delen. “We zijn enorm trots dat een grote organisatie als Klaverblad Verzekeringen hun vertrouwen in FC Klazienaveen heeft uitgesproken door de huidige sponsorovereenkomst te verlengen”, aldus Ralf Herbers, voorzitter FC Klazienaveen. “Speciaal in deze rare Coronatijd waar we amper tot niet aan voetballen toe zijn gekomen, voelt het als een kroon op het werk dat we de afgelopen jaren met z’n allen hebben verzet!”
Esther Oostrom (Klaverblad Verzekeringen), Ralf Herbers (voorzitter FC Klazienaveen) en Corina Hoogenberg (bestuurslid PR & Communicatie FC Klazienaveen) zetten hun handtekening onder het verlengde sponsorcontract.