Theater De Muzeval lanceert nieuwe website
dinsdag 22 maart 2011 | Geschreven door Bennie Wolbers
EMMEN - De nieuwe website van Theater De Muzeval is online. De website heeft een geheel nieuwe lay-out gekregen die aansluit bij de publiekscampagne Mijnmuzeval, die Theater De Muzeval in 2009 lanceerde. De nieuwe website is uitgebreid met een jongerenpagina en aangepast aan de media van deze tijd zoals Twitter en filmpjes van Youtube.
De Muzeval is steeds actiever in het gebruik van social media. Gebruiksvriendelijkheid staat bij de nieuwe website voorop. Het overzicht van alle voorstellingen is veel overzichtelijker en aantrekkelijker geworden en ook het bestellen van kaarten is vergemakkelijkt. In september 2009 is een publieksonderzoek gehouden onder bezoekers en oud-bezoekers van De Muzeval.
De belangrijkste uitkomsten zijn dat het publiek de persoonlijke benadering en de intimiteit van het theater erg waardeert. Om hier verder op in te spelen is de publiekscampagne âmijnmuzevalâ ontwikkeld, waarin de persoonlijke wensen van de bezoekers centraal staan. Bij deze campagne is een theatertest ontwikkeld waarbij bezoekers kunnen ontdekken in welk genre en welke voorstellingen ze geïnteresseerd zijn. Deze test is te doen op de nieuwe website www.mijnmuzeval.nl. Om te vieren dat de nieuwe website online is, worden er onder de huidige en nieuwe abonnees van de e-nieuwsbrief van Theater De Muzeval theaterbonnen van 25 euro verloot. Bezoekers die middels de e-nieuwsbrief maandelijks op de hoogte gehouden willen worden van alle activiteiten in De Muzeval kunnen zich inschrijven voor de nieuwsbrief op www.mijnmuzeval.nl.
Op 6 mei aanstaande gaat de voorverkoop voor het nieuwe seizoen van start. Vanaf deze datum kunnen bezoekers 24 uur per dag via de nieuwe website kaarten kopen voor seizoen 2011-2012. Acda en De Munnik, Lenette van Dongen, Wouter Hamel, Herman van Veen, The Dutch Eagles, Huub Stapel, Hans Liberg en Tineke Schouten behoren tot de smaakmakers die volgend seizoen naar Theater De Muzeval komen.
De belangrijkste uitkomsten zijn dat het publiek de persoonlijke benadering en de intimiteit van het theater erg waardeert. Om hier verder op in te spelen is de publiekscampagne âmijnmuzevalâ ontwikkeld, waarin de persoonlijke wensen van de bezoekers centraal staan. Bij deze campagne is een theatertest ontwikkeld waarbij bezoekers kunnen ontdekken in welk genre en welke voorstellingen ze geïnteresseerd zijn. Deze test is te doen op de nieuwe website www.mijnmuzeval.nl. Om te vieren dat de nieuwe website online is, worden er onder de huidige en nieuwe abonnees van de e-nieuwsbrief van Theater De Muzeval theaterbonnen van 25 euro verloot. Bezoekers die middels de e-nieuwsbrief maandelijks op de hoogte gehouden willen worden van alle activiteiten in De Muzeval kunnen zich inschrijven voor de nieuwsbrief op www.mijnmuzeval.nl.
Op 6 mei aanstaande gaat de voorverkoop voor het nieuwe seizoen van start. Vanaf deze datum kunnen bezoekers 24 uur per dag via de nieuwe website kaarten kopen voor seizoen 2011-2012. Acda en De Munnik, Lenette van Dongen, Wouter Hamel, Herman van Veen, The Dutch Eagles, Huub Stapel, Hans Liberg en Tineke Schouten behoren tot de smaakmakers die volgend seizoen naar Theater De Muzeval komen.