Hartman Expeditie verplaatst distributiecentrum naar Emmen

EMMEN - Logistieke dienstverlener Hartman Expeditie B.V gaat haar distributiecentrum verplaatsen van Poeldijk naar Emmen. Hiervoor heeft het bedrijf een stuk grond van 3 hectare gekocht van de gemeente Emmen. Het distributiecentrum komt op bedrijventerrein Tweeling-Oost bij Nieuw-Amsterdam. In Nieuw-Amsterdam huurde Hartman al een kleine nevenvestiging.


Vanuit Emmen gaat het bedrijf straks dagelijks groente, fruit, bloemen en planten vervoeren vanuit heel Nederland naar geheel Scandinavië. De start van de bouw staat gepland voor oktober. Het distributiecentrum moet uiterlijk oktober 2017 operationeel zijn. De medewerkers van Hartman Expeditie gaan mee naar Emmen. Het bedrijf heeft op dit moment 125 mensen in dienst en verwacht de komende jaren te groeien met 25 à 50 medewerkers.


Ronald Hartman, Directeur / Eigenaar: “In verband met onze continu groeiende orderportefeuille waren we op zoek naar een nieuwbouwlocatie, die centraal ligt ten opzichte van onze verladers en klanten. Door de ligging direct aan de A37, de directe beschikbaarheid van een prachtig perceel en de slagvaardigheid van de gemeente hebben we voor Emmen gekozen”.


Locoburgemeester Bouke Arends van de gemeente Emmen is zeer tevreden met het besluit van het bedrijf om in Emmen haar nieuwe distributiecentrum te bouwen: “De verkoop van grond is mooi, maar belangrijker nog is dat we hiermee onze economie versterken en er meer banen komen. Onze ideale ligging tussen de Randstad en Noord-Duitsland, Scandinavië en de Baltische Staten plus de ruimte die hier volop is, maken dat deze regio zeer geschikt is om je te vestigen als logistiek bedrijf. De komst van Hartman Expeditie bevestigt dit weer”.

De contracten worden getekend

Zo gaat het distributiebedrijf er uit zien


De handen worden geschud


Tijd voor het gebak


De direktie voor één van de prachtige trucks uit het wagenpark van Hartman

Reacties

Fotoboek

Social media

Advertenties

Uw banner op onze website? Vraag hier meer informatie aan!

Agenda