SCAPINO PARTNER VAN JACK’S RACING DAY
Scapino marketingmanager Jordi Hillenga:
“Autosport groeit in populariteit in Nederland. De focus van LDP op families sluit helemaal aan bij de doelgroep van Scapino. Met Scapino hebben wij de mogelijkheden om bij te dragen aan de grootschalige communicatie rondom het evenement. In 175 Scapino winkels worden gratis toegangsbewijzen verspreid. Daarnaast genereert het race-evenement veel mediawaarde om ons merk onder de aandacht te brengen en bieden we hiermee onze klanten een dagje uit in de vakantieperiode. Een mooie win-win situatie met een prachtig eindresultaat voor twee familiebedrijven uit Assen.”
JACK’S Racing Day wordt georganiseerd door event-marketingbureau LDP International. Hilde van Dam, Director Operations: “Scapino maakt goede schoenen en kleding bereikbaar voor alle doelgroepen en portemonnees. LDP streeft met JACK’S Racing Day naar diezelfde bereikbaarheid in een gastvrije beleving van auto- en motorsport van hoog niveau. Samen hopen we deze zomer vele families in Nederland te trakteren op een bijzonder weekend vol sport en competitie op het wereldberoemde TT-circuit.”
Bezoekers van JACK’S Racing Day kunnen genieten van exclusieve demonstraties, van motorraces in de Benelux Trophy, races met de snelste karts ter wereld en van autoraces in diverse klassen, waaronder de Porsche Carrera Cup Benelux en de Supercar Challenge. Hoogtepunt wordt ongetwijfeld BOSS GP, de snelste raceklasse van Europa, dankzij de ruim 900 pk-sterke F1-auto’s waarmee onder anderen Sebastian Vettel ooit furore maakte.