BBFreestyle en de Klaas-Jan Huntelaar Foundation komen tot een samenwerking.

GRONINGEN - Zondag 18 mei 2014 is BBFreestyle een samenwerking aangegaan met de Klaas-Jan Huntelaar Foundation. Jonge ondernemer Bjorn Boes vindt de functie van amateurverenigingen in de maatschappij belangrijk en wil op deze manier iets kunnen betekenen. BBFreestyle staat dan ook voor beleving en plezier in het voetbal. Het partnerschap houdt in dat het voetbalentertainment bureau uit Groningen gedurende een jaar mee optrekt om van de projectuitreikingen een groot voetbalfeest te maken. Beide partijen grepen de tweede TEAM-dag aan om dit officieel te maken.


“Voetbal brengt mensen bij elkaar en amateurverenigingen in het bijzonder. De verenigingen vormen in veel gemeenten het middelpunt van de samenleving”, aldus Boes. Dat veel verenigingen het moeilijk hebben in deze tijden en soms de focus weghaalt van de kracht die zij heeft voor de maatschappij, is voor BBFreestyle de reden geweest om zich te verbinden aan de Foundation. De Klaas-Jan Huntelaar Foundation helpt de verenigingen die het nodig hebben. Met de focus van BBFreestyle op beleving en plezier in het voetbal wil het in samenwerking met de Klaas-Jan Huntelaar Foundation een bijdrage leveren aan de verschillende projecten.


De Klaas-Jan Huntelaar Foundation bestaat nu twee jaar en steunt amateurvoetbal met maatschappelijke projecten. De kernwaarden die hierbij centraal staan zijn AARDE, LICHAAM & GEEST en TEAM. Klaas-Jan Huntelaar gelooft in de kracht van de amateursportclub in de samenleving. Sport sterkt mensen in hun eigen ontwikkeling, in het verkrijgen van sociale vaardigheden die nodig zijn om met elkaar samen te werken en sport kan mensen bewust maken in het kiezen van slimme en duurzame oplossingen.

BBFreestyle is een voetbalentertainment bureau dat maatwerk levert bij (inter)nationale voetbalevents. Voorbeelden hiervan zijn voetbalshows tijdens de kwalificatie- en oefeninterlands van het Nederlands Elftal, het inspelen van commercials voor Sony en Adidas en invullingen aan en interactieve voetbal programma’s voor grote merken en Betaald Voetbal Organisaties. Komend weekend staan de straatvoetballers van BBFreestyle twee dagen in de Heineken Experience, een evenement rondom de Champions League finale van 2014. Naast de grote namen en zalen toert BBFreestyle het hele land door voor veelal sportverenigingen, bedrijven en gemeentes.

Reacties

Fotoboek

Social media

Advertenties

RAPIDE Internet

Agenda